środa, 24 maja 2017

#11 Koniec matur - nowe opowiadanie

Oficjalnie, dziś roztrzaskałam ostatnią maturę - ustny angielski!
Za mną podstawy polskiego, matmy, angielskiego i rozszerzenia z geografii, polskiego i angielskiego, a także ustny polski i angielski! Z zasady nigdy nie sprawdzam gotowych odpowiedzi i czekam do podania wyników, ale myślę, że będzie dobrze :)

 Zaczynam pracowite wakacje, ale na pewno będę miała czas na pisanie! 

Zaczynamy INSOLITO VIAJE!

Poznali się w dzieciństwie, ale zeszli trochę później.
On się oświadczył, a ona powiedziała "TAK".
Planowaniem wesela mieli zająć się razem.
Wszystkie inne atrakcje zgotowali im kochani przyjaciele...

Opowiadanie o Kubie kiedyś skończę! Na razie chcę skupić się na początku opowiadania o Rafaelu i Erin oraz ich przedślubnych perypetiach :)

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że już jesteś. Jestem pewna, że poszło Ci dobrze. I liczę, że pochwalisz się wynikami jak już będziesz trzymać je w dłoni ;) A tymczasem będę śledzić, co ciekawego napiszesz...

    A ja się zbieram powoli do czegoś nowego w międzyczasie poprawiając stare teksty.

    Trzymaj się! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej tu Edzia :) mam problem ( zepsuty tel na którym mam gg) nie mogę się z tobą skontaktować bo nie pamiętam swojego numeru gg. Mogła byś mi to tutaj podać w odpowiedzi?. Będę ci wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOPIERO ZOBACZYŁAM TEN KOMENTARZ!
      2744736
      albo szukaj na fb xd

      Usuń